maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

plugg

Publicerad 2011-01-27 21:13:40 i Allmänt,

min dag har i stort sett bestått av plugg, och lite mera plugg. har laddat inför hk provet imorgon, känner mig rätt så säker på det nu. så jag ska snart ta och sova, eller så ser jag på någon film. går någon just nu på kanal 6, kommer inte ihåg namnet. not another teen movie kanske, haha! ni får själva kolla om nu är sugna på det. 

jag har inte så mycket mer att tillägga just nu, imorgon ska jag vara med lovisa och sara & på lördag ska jag vara med olivia. jag slänger upp en outfit jag hade häromdagen. eller det var nog från förra veckan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela