maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

outfit and facelook

Publicerad 2011-01-22 13:15:51 i outfit's!,

jägers igår var ganska roligt. åkte dit med eva,amina och sebbe men sedan där inne träffa vi en massa andra folk som vi var med. och jag och bella hade lite killproblem också, haha. mer om det behöver jag inte säga. idag ska jag bara ta det lugnt. är ensam hemma så blir att själv laga lite mat och sedan hyra någon film.

slänger upp gårdagens outfit & facelook, de jag hade i skolan alltså (:

skor-skopunkten | leggings-gina | skjorta-gina | jacka - new york | halsduk-vet ej

Kommentarer

Postat av: h

Publicerad 2011-01-23 18:09:41

SNYGGGGGGGGGGG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela