maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

magic

Publicerad 2011-01-11 19:11:00 i dagens låt!,

sitter och sysselsätter mig själv med att kolla runt på kläder och skor. om allt går som det ska så sticker jag och mamma och shoppar på torsdag, och då menar jag om hon inte glömmer bort det eller sen säger att hon aldrig lovat det haha. ska snart sätta på en film, Charlie st. cloud heter den. en med Zac efron, den verkar vara riktigt bra.

har fått kommentarer om att jag ska visa allt jag har köpt. när vi kom hem från usa så la jag exakt alla kläder i tvätten, en del är tvättat så jag kan börja fota det. men det kanske dröjer lite innan jag hunnit visa allt. nu tänker jag iallafall slänga upp en låt som alltid kommer påminna mig om usa, speciellt new york. det var där jag hörde den första gången, den är riktigt bra. enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela