maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jobbigt

Publicerad 2011-01-11 22:36:31 i Allmänt,

har fixat lite med mina kategorier. hade inga innan, men nu har jag fixat två stycken. dagens låt och vår usa resa. kanske slänger upp en outfit kategori också. fast det är jobbigt att leta upp alla andra inlägg där jag har lagt upp vad jag har haft på mig eller en dagens låt, så vi får börja om på noll där. har också döpt om ett inlägg till " vad jag köpte i usa del 1" eftersom.. det kommer mera ;)

är det bara jag som är trött på vintern,haha kanske inte jag ska säga som har varit ifrån den i 2 veckor. men jag tycker att vintern har gått extremt sakta, och nu är det bara kallt, dåligt väder och halt. inte alls roligt. jag längtar mer till våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela