maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

happy

Publicerad 2011-01-07 04:37:20 i USA 2010/2011,

jag är så nöjd med denna resan. förutom den oturen vi haft på flygplatserna och med vårt bagage, men jag tror att allt kommer att gå bra imorgon. då vi börjar resan hemmåt. vi har packat och tagit fram kläder till imorgon, vi har räknat ihop hur mycket vi har shoppat för osv.. jag är nöjd! jag har handlat allt från parfymer till kläder, till hårprodukter och skor. smink, jacka och annat. nu ska vi sova, imorgon blir en lååång dag!

sweet dreams!

px: av mig - usa

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-10 09:56:59

saknar det faktiskt redan... och dig med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela