maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

grease hits!

Publicerad 2011-01-31 16:11:17 i Allmänt,

josse dansar runt som en apa till alla grease låtar medans jag ligger i sängen och chillar. denna dagen har varit helt okej, kanske mest för att den har gått så snabbt. ska snart sätta igång och göra läxor, no prov på onsdag och massa glosor i engelska, blää!

nu är det mindre än en vecka till branäs, imorgon ska jag köpa den mat som jag ska ha med, på onsdag packar jag och på torsdag sticker vi! jag lääängtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela