maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

beroende.se

Publicerad 2011-01-25 21:08:20 i Allmänt,

kollar handboll samtidigt som jag spelar ett jätteroligt spel, kanske mest ett att spela för att fördriva tiden. men jag har blivit beroende, det kan sara intyga haha. finns även på hennes iphone för att jag ville det. inte lika roligt att spela det här på datorn, men det går! fast jag tror jag ska gå och lägga mig snart, brukar alltid annars bli så sent vilket gör att jag är så fruktansvärt trött på morgonen dagen efter.

idag har det inte hänt så mycket. har varit en kort dag också. körde på mina svarta leggings, vitt linne, grå cardigan, svart halsduk och mina svarta nya boots. plugga nyss på lite hk för det har jag prov i på fredag. nästa vecka bär det av till branäs. det kommer bli bäääst! sen där efter kör vi igång med NP, inte lika kul.


un-block me ♥ går ut på att få den röda saken till utgången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela