maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Waiting to be set free

Publicerad 2011-02-23 12:05:37 i Allmänt,

drar till entré med josse och mamma nu. hoppas att jag hittar några fynd, har min lilla lista om vad jag behöver. så jag hoppas att jag hittar det nu också. ska köra på att ha min skinnjacka idag, ska nog inte bli några problem.

en tanke, som går fram och tillbaka just nu. är att jag kanske ska sluta blogga. jag har inte så mycket tid till det, och ni verkar heller inte vara så nyfikna av det jag skriver. så ser ingen ide med varför jag ska fortsätta, jaja jag får se.. men det lutar åt det hållet!




Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-23 17:31:24

du ska INTE sluta blogga snyggis <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-24 15:04:43

det är kul att läsa din blogg, uppdatera lite när du har tid annars, du behöver ju inte känna tvång utan skriv när du har lust och tid och något intressant att skriva :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela