maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tyck till!

Publicerad 2011-02-20 11:08:51 i Allmänt,

godmorgon!
väcktes av solens strålar, hur skönt som helst. angående paranormal activity 2, helt okej film. man var ju rädd för man visste inte vad som skulle hända, men det hände egentligen inte så mycket. ettan var iallafall läskigare. men en film som man ändå borde se! jag hade tänkt visa er lite bilder från usa, ni vet "what happened in the usa". men jag hade tänkt höra med er om ni vill det, för egentligen är det ingen som har bett mig att göra det. och eftersom det tar sin tid att göra det, så tycker jag att ni borde kommentera om ni vill att jag ska visa eller inte, vad tycker ni?  alltid bra att veta vad ni tycker!

kollar just nu på melodifestivalen, har inte hört eric saade än. så nu är det upp till bevis om han är bra eller dålig, alla säger olika. annars så ska jag bara ta det lugnt idag, och imorgon ska jag antaligen shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela