maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

trött

Publicerad 2011-02-07 19:07:14 i Allmänt,

branäs blev verkligen lyckat. bilder kommer såklart, men just nu orkar jag inte lyfta på rumpan och gå upp på mitt rum för att hämta kameran och sladden. haha och ja, jag är trött. blev ingen sovmorgon alls denna helgen, och jag sov heller inget på bussen hem. men jag överlevde dagen, som alla andra. haha exakt alla var så himla trötta idag, lite roligt..

imorgon har vi np, jag orkar inte det. fast jag tror det kommer gå bra, jag hoppas på det iallafall. men nu ska jag kila, blir snart top model och sen ska jag sova. oooh, sova. ser fram emot det nu, haha.

Måste passa på att gratulera sara, grattis sorräh! ♥

bild från fb

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-07 19:46:10

taaack morräh :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela