maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

top model

Publicerad 2011-02-28 20:37:13 i outfit's!,

efter en låång dag så tar jag det nu lugnt framför top model, följt av big brother. i veckan händer mycket men ändå inte, haha. vi slutar tidigt imorgon och på fredag ska vi bara kolla film i skolan hela dagen. det händer även annat skoj, som att på torsdag så ska jag få mina framtänder fixade. eller dom ska fixa det helt och hållet innan jag är 25, men just nu ska dom fixa det med plast eller något. sen på fredag är det fest på gång, wihoo!

min outfit igår:
jeans - bikbok |vit tshirt - gina tricot |jacka - h&m | skor - skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela