maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tangled

Publicerad 2011-02-13 14:10:23 i Allmänt,

nu välkomnar vi denna sjukt jobbiga förkylning in till min värld! jag är så himla förkyld, hostar och har ont i halsen, kul.. vakna vid 9 imorse och kunde inte somna om för att jag var så täppt i näsan. var kom allt detta ifrån egentligen, man kan ju nästan tro att jag sovit utomhus, för allt bara kom helt plötsligt.

angående filmen:
jag har sett tusentals animerade filmer och tyck att dem flesta är bra. men den vi såg igår var verkligen bäst! tangled, eller trassel som den heter på svenska. den var riktigt riktigt bra och rolig. för er som inte har sett den, måste se den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela