maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

strömavbrott

Publicerad 2011-02-08 14:46:12 i Allmänt,

guud vilken storm det var inatt, blåste som bara den. och gissa vem som fick strömavbrott? haha vi fick tända massa ljus imorse. men jag överlevde, hoppas bara inte att det händer imorgon också. hade np idag, gick riktigt bra. jag tyckte det iallafall, sen vet man ju inte om man svarat rätt. på torsdag ska vi skriva uppsats, sitta i 3 h och skriva, roligt..

nu ska jag sova lite, har knappt några läxor. och ikväll ska jag nog kolla på när amanda spelar handboll. jag slänger upp några bilder ifrån branäs :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela