maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

stalker

Publicerad 2011-02-17 16:26:25 i Allmänt,

denna dagen har varit chill, nästan för chill. haha om det ens går att bli det.  fick sticka hem från sista lektionen för att jag var klar med ett inlämningsarbete, så jag och mamma har nyss varit en runda inom city gross. föräldrar middagen blev väldigt lyckad, jättemysigt att ordna en sån sak om man bortser från allt stress, som det var en hiiimla del av. men alla nior stanna kvar på skolan och så beställde vi pizza till oss, sen gjorde vi maten till föräldrarna, mitt jobb var frozen cheesecake. tog själv inga bilder, men det finns en massa på fb så ska snart visa er några.

jag var och skugga hägneryd igår, jätteroligt att få se hur där är. dock är jag inte övertygad om att välja just den linjen. nu väntar ett ton med papper bredvid mig, eller med andra ord läxor. som måste vara inne imorgon. sen är det lov, häääärligt or what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela