maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

smile for me

Publicerad 2011-02-28 16:57:39 i Allmänt,

igår så var vi i malmö och firade morfar. vi åt på en jättemysig restaurang, tog något som hette Black and White som ni bara måste testa, så himla gott! sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt efterrätt. dels därför som jag inte hade tid att skriva. hann ta några få bilder innan kameran dog, visar dem senare när jag har lyckats ladda över dom i datorn.

kollade nyss lite på bb, hade någon utmaning nyss så kunde inte låta bli att titta. nu måste jag börja plugga lite.

en myyyycket trött cheey

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela