maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

seventeen candles

Publicerad 2011-02-02 20:08:13 i Allmänt,

dagen har rusat iväg, men den har varit lyckad. eller ganska! jag har även bytat min piercing för första gången,gjorde inte ont vilket är ett bra tecken eftersom att den är liite infekterad tror jag. där är någon bula bredvid typ.. haha jag & mina bulor, typiskt mig.. men den varar inte,så ni inte får en bild av det och att den är jätteröd osv., den är bara lite uttorkad! men nu blir det förhoppningsvis bättre!

vi har ätit tårta och josse har öppnat hennes presenter. blev piercingar (tung och navel piercing) och en mobil. tror hon blev nöjd, det får vi hoppas iaf :)



Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-02-03 20:01:21

haha min navelpiercing var likadan... ett tips: ta alsolsprit (tror de stavas så ;D) på typ bommul och tryck på bulan en stund, gör det typ varje dag tills den försvinner! Det funkade för mig iaf 8D

jaja pöss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela