maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

outfit

Publicerad 2011-02-11 22:02:55 i outfit's!,

märke nyss att jag även har en kategori med låtar i, men jag har inte lagt upp någon låt på jättelänge. ooups, en liiiten miss där. man jag slänger upp någon senare kanske! har en massa att visa er :)

jag håller på med spanskan men det är verkligen min svaghet detta, att plugga på helgen. det går bara inte! men jag går igenom lite glosor nu bara sen får jag fortsätta imorgon. för skulle jag ta allt på en gång så kommer det inte att stanna i huvudet länge till. just nu har jag blivit upptagen med att lyssna på musik och kolla på en massa gamla bilder från sommaren och usa. och jag har börjat sakna mitt blonda hår, buhuuu :(

min outfit idag.
halsduk bikbok |stickad kofta gina | linne gina | leggings gina | smycke från sthlm och usa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela