maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ny header

Publicerad 2011-02-26 20:56:31 i Allmänt,

har ändrat min header lite, kanske inte den bästa. men jag orkade inte den andra längre, men ska ändra denna snart också. måste bara ta lite nya bilder och sånt för jag har inga för tillfället. hoppas ni tycker denna duger så länge!

kollar på melodifestivalen just nu med josse och sara, alla är verkligen helt värdelösa. jag har iallafall min favorit som jag står fast vi, Danny. har inte hört hans låt haha, men jag vet att han är bra. vi får inte skämma ut sverige i år igen i Eurovision. 

& på tal om ingenting: jag tänker ibland på min hårfärg. saknar det blonda lite, fast samtidigt har jag märkt att mitt hår mår bäst i det mörka. behöver inte färga det lika mycket tex.

Kommentarer

Postat av: pappi o mammi

Publicerad 2011-02-27 00:34:26

Vacker bild...



Kul att läsa vad du skriver...



Älskar dig...

Postat av: josefin

Publicerad 2011-02-27 12:19:05

jag tycker du ska ha mörkt, du passar så bra i det sötnos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela