maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

never say never 3D

Publicerad 2011-02-11 19:29:18 i Allmänt,

jag är så taggad till den 23 mars, kan knappt vänta längre. jag snackar såklart om nsn 3D, Never Say Never. det är egentligen inte film om justin bieber, den är om att följa sina drömmar. så det är ingen dokumentär bara, den handlar om hans uppväxt, kommer exklusiva bilder, uppträdande och massa annat. vågar inte säga för mycket om den än eftersom jag inte har sett den. det sägs även att alla haters ska se den, för man ändrar verkligen sin åsikt om honom, och man får verkligen se hur mycket tid han har lagt ner på sin karriär och hans svåra uppväxt.

ooh, jag kan knappt vänta!
nej nu ska jag plugga spanska, slänger upp dagen outfit lite senare

för er som inte vet, så har snyggingen klippt sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela