maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

madde sara lovisa

Publicerad 2011-02-11 23:21:31 i Allmänt,

försökte ladda upp en video från youtube men det funkade tydligen inte. jag har verkligen ingen aning om varför. så därför får ni stå ut ett tag till , men det ska nog funka. ingen som har klagat på det än så länge. jag lyckades till slut läsa igenom ett kapitel i spanska boken och träna på lite glosor, känner mig redan lite säkrare på provet, vilket är bra!

eftersom jag inte har så mycket mer att bjuda på idag, så tycker jag vi kör en tillbaka blick på när the three housewives, eller kockar.. stod i köket på hkn och la ner timmar på att göra en riktigt lyckad och grym video.

videon går inte att lägga upp tyvärr, och inte länken heller.
men söker ni på " sara lovisa madde " så kommer den upp. lätt som en plätt





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela