maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

it ain't the end

Publicerad 2011-02-23 20:01:37 i dagens låt!,

dagen blev inte riktigt som jag ville. hittade nästan ingenting, och jag behövde verkligen en del saker. så det blir att sticka iväg snart igen, förhoppningsvis nu på lovet. hade tänkt rulla igång ett avsnitt av oth nu, har laddat ner en hel säsong så det är bara att sätta igång och kolla. senare är det BB, tycker det är riktigt roligt att kolla på :)

jag visar det jag köpte senare. bjuder på en låt så länge!

2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela