maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

i taket lyser stjärnorna

Publicerad 2011-02-26 00:23:23 i Allmänt,

en kort sammanfattning av dagen; hade det jättemysigt och roligt med mamma på nova där jag hittade en del. är jättenöjd med allt! kollade på big brother innan såklart och sen en liten bit av en film. har nu bestämt mig för att se I taket lyser stjärnorna, första gången jag ser den, så tycker det är på tiden. ska först bara se vad dem på BB har för sig.

sweet dreams!

Kommentarer

Postat av: Mimmie

Publicerad 2011-02-26 12:19:07

vad tyckte du om filmen? :)

Postat av: mammi

Publicerad 2011-02-26 13:15:41

ja vi hade det riktigt mysigt,tack gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela