maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

exotic

Publicerad 2011-02-24 15:11:09 i Allmänt,

allt är så grått och trist runt om en just nu. man går bara och längtar och tänker på sommaren. sena nätter med kompisarna, chilla på stranden, tunna kläder med nakna ben, mängder med glass. malta börjar så smått närma sig nu, och jag längtar oehört mycket. kommer nog bli en otrolig upplevelse. tänkte sprida lite värme och färger i denna lilla gråa mörka bloggen som behöver en rejäl färgstänk.

tänk att få gå på runt på gatorna och se en massa saker, samtidigt som solen steker på ens kropp.
att få shoppen en massa saker som inte finns i sverige.

tunna kläder och brun hud!


få vara med vännern på stranden. bada, spela volleyboll, ta något att dricka osv..

man avslutar sedan dagen med att festa, efter att ha varit på stranden en lång tid.



Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-02-24 22:41:25

åh längar som bara den!!!

kommer bli sjukt nice! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela