maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

branäs!

Publicerad 2011-02-03 19:44:32 i Allmänt,

sista inlägget nu, tills på måndag! sticker till björkvik runt 9, sen vid tio går bussen. ser inte fram emot bussresan sådär jättemycket, fast blir lite kul iallafall. jag har inte riktigt packat klart så jag hinner inte skriva så mycket just nu.

var iaf hos tandläkaren idag, de ska fixa mina jäkla tänder som dom inte har fixat så jättebra. och sedan stack vi till doktorn i lund, där gick allt som vanligt! vi tog sen en snabb sväng inom gina och makeup store, handlade en rouge och ögonskugga på makeup store. på gina handlade jag en tröja och leggings. bild kommer någon gång!

nu måste jag gåå, vi hörs. med förhoppningsvis inga brytna ben

Kommentarer

Postat av: mammi

Publicerad 2011-02-05 22:18:53

trevlig resa love mammi o daddy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela