maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

born to be somebody

Publicerad 2011-02-26 13:28:03 i Allmänt,

vad tyckte jag om I taket lyser stjärnorna? har fått en fråga ang det. och jag tyckte den var helt okej. tyckte bara att den var lite för kort, allt hände så snabbt och plötsligt var den slut. men har man inte sett den, så tycker jag att man ska göra det. den hade annars bra handling osv.

ska göra lite läxa nu, eller faktiskt bara en. har lovat mig nu under hela lovet att jag måste göra den, för vi har redovisning på onsdag. men det har aldrig blivit av, så nu måste jag verkligen ta tag i detta och göra den.

vill bara att detta hemska vädret ska försvinna nu nu,NUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela