maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ansiktsmask

Publicerad 2011-02-13 22:56:30 i Allmänt,

tjaaa! idag har jag... pluggat riktigt mycket tänkte jag säga, men det har jag faktiskt inte. det känns som det bara för att jag tog allt nu i slutet av dagen istället för att dela upp det. men det är inte lätt att koncentrera sig en söndag. jag mår piss rent ut sagt, kan knappt andas genom näsan. min hals har blivit bättre, man kan nästan räkna ut att imorgon när jag vaknar kommer jag ha ont igen.

jag har knappt gjort något idag, pappa kom hem från att ha varit ifrån oss nu i mer än en vecka. han har varit på en mässa i stockholm i 9 dagar nu. skönt att han är hemma igen! satt iaf med ansiktsmask innan idag, annars har jag bara chillat framför datorn och spelat lilla kycklingen, haha .

i love you ♥

Kommentarer

Postat av: josse syster

Publicerad 2011-02-15 19:38:42

jag älskar er så mycket, mer än allt annat på denna jorden <3

Postat av: josse syster

Publicerad 2011-02-15 19:38:56

jag älskar er så mycket, mer än allt annat på denna jorden <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela