maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

You like a shot of pure gold

Publicerad 2011-12-17 18:07:10 i Allmänt,

äntligen lördag! som jag har längtat till helgen, vi har haft dundermycket i skolan så jag har varit helt slut och är helt enkelt skoltrött just nu. så jag behövde verkligen helg nu och det märktes då jag och lovisa sov alldeles för många timmar inatt.. har faktiskt pluggat lite idag också, har en läxa till tisdag, dagen innan vi slutar, ska de inte sätta lite läxor över lovet också? eller just det, de har dem redan gjort.. en inlämning den 16/1 också!

nej ska inte klaga för mycket nu. Väntar just nu på att pappa,josse och amanda ska komma hem med pizza så vi kan ha lite familjemys ikväll! slänger in en bild från i onsdags då vi hade egen hårvård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela