maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

we made it all this way

Publicerad 2011-12-08 22:54:32 i outfit's!,

nu avslutar jag dagen med att mysa i sängen och kolla tv. jag ser fram emot imorgon då jag ska vandra runt i lunds gator med sara och vicky för att handla julklappar! kommer bli mysigt. sen får man ju inte missa idol finalen vilket jag ska se. har ni hört vinnarlåten? både robins och amandas version finns på spotify, låten heter All this way! :) bådas version är bra enligt mig, men robin ska helt klart vinna, har varit min favorit från start.

ska sova nu för ska upp tidigt imorgon, bjuder på några outfit's i repris. var längesen jag la upp det, ska börja med det igen!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-12-09 00:16:16

Ha en fin dag på stan i morgon. Love you. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela