maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Vad ska jag göra?

Publicerad 2011-12-20 23:03:08 i Allmänt,

vad ska jag göra på nyår?
jag har faktiskt lite olika val. mamma och pappa ska fira nyår här hemma med massa familjer så jag kan alltid vara hemma om jag känner för det. men som det ser ut just nu, så ska jag fira med mina närmsta vänner. hade tänkt sticka på en fet fest och go crazy! är fortfarande öppen för förslag, så hittar jag något annat så kanske det blir ändring i planeringen. vi får helt enkelt se! men jag har iallafall bestämt mig att det ska bli en toppen nyår!

nu ska jag ta och sova, sov sött! ♥


nyår 2009-2010,om jag inte minns fel! förra året var jag ju i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela