maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

u got it bad

Publicerad 2011-12-15 21:45:58 i Allmänt,

har varit en bra dag idag också! fick rulla permanent på tid och sen hade vi egen hårvård igen och då gjorde jag inpackning på olivia. köpte också ett värmeskydd idag, har inte användt det på läänge så var akut. och jag köpte ett på skolan för 168 kr, så jag tror det är riktigt bra!

nu ska jag ta och kolla tv och sen sova, inte världens längsta dag imorgon men jag börjar tidigt! bjuder på ett justin klipp, ett som visar hur hans röst har förändrats. fan vad grym han är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela