maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Super glad

Publicerad 2011-12-24 22:56:00 i Allmänt,



har haft en underbar jul! och fyfan vad glad jag är för allt jag har fått, och kvällen blev ännu bättre pga släktingarna som var här, tuuusen tack för allt! har fått allt från one piece, mina glittriga pumps, fred perry väska, pengar, parfym, smycken och mycket annat. jag ska visa allt imorgon. för jag är sååååå glad! kommer sova gott inatt. förutom att min mobil har dött och jag inte får igång den.. bjuder på en opassande bild haha, men lilla lisa får också vara med på bloggen.

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-12-25 00:06:24

Tack själv för en supertrevlig julafton!!! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela