maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

natti natti

Publicerad 2011-12-09 23:46:38 i Allmänt,

det var ju synd att min röst på robin inte hade någon betydelse.. riktigt synd att amanda vann! visst är det skitsamma egentligen, men har haft robin som favorit från början så tyckte han skulle vinna då, han har ju bara så grym röst. nu ska jag kolla tv och en sova, jag är så trött och klockan är inte ens tolv.. godnatt sötnosar!

saknar att ha snygga och prydliga naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela