maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

malmö imorgon

Publicerad 2011-12-26 00:07:28 i Allmänt,

ska strax sova för jag och josse ska iväg och shoppa imorgon! dags att fynda lite nu ju. sen ska vi på middag hos mormor och morfar så det blir inte så mycket uppdatering imorgon! funderar lite vad jag ska ha på mig, tror det är tillräckligt varmt för att bara ha skinnjacka, speciellt när man shoppar och blir så varm. ja, vi kör nog på det. godnatt ♥

gammal bild, finns många vänner man knappt ser längre..

Kommentarer

Postat av: Arta

Publicerad 2011-12-26 14:41:08

Saknar dig riktigt mycket bara så du vet !<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela