maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Lucia

Publicerad 2011-12-13 21:53:53 i Allmänt,

vilken lång dag! först skriva referat, en inlämning på engelskan och sedan ha prov på färglära inom hantverk. mycket på en dag med tre ynka lektioner. idag är det som sagt lucia, och hela familjen har varit och kollat på när amanda gick lucia på skolan. supermysig skola faktiskt, har aldrig varit inne på samrealskolan innan. de var iallafall jätteduktiga. 

jag och josse ska snart sätta igång greveholm, precis som vi gjorde igår. vi kom dock inte så långt igår, så vi fortsätter tills det tar slut. längesen man såg det och jag hoppas de kommer en tvåa nästa år! 
 
saknar våra galna äventyr, med eva och felicia också förstås!
och bilden är fruktansvärd...haha

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-12-14 00:13:00

Saknar också våra galna äventyr :( tycker vi ska ändra på det! :) och sant som sagt bilden är fruktansvärd ;p

Postat av: mammi

Publicerad 2011-12-14 21:48:11

ni är så söta puss mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela