maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Kinect

Publicerad 2011-12-25 13:01:56 i Allmänt,





åh så härlig söndag! har spelat spel med familjen, ett familjespel som amanda fick igår. och jag har som sagt sovit gott för det var en toppendag igår, verkligen! nu har jag fotat alla julklappar jag fick och städat på rummet så allt är i ordning. ni får se i nästa inlägg vad jag fick. hade tänkt mysa till det i min one piece, men ska först höra om de har lust att spela ett nytt kinect som amanda fick igår, verkar superkul. och kanske inte det lättaste att spela i en one piece. peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela