maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

julklappar

Publicerad 2011-12-09 19:56:24 i Allmänt,

har haft en bra dag och mitt svenska prov gick jättebra. vi hade ingen engelska idag så vi slutade runt halv 12. men snäll som jag är (haha) så väntade jag på vicky för vi skulle in till stan tillsammans. vi traskade rundor där och senare kom sara också. vi hade supertrevligt och jag fick med mig en hel hög julklappar plus några småsaker till mig. två earcuffs och ett par svarta byxor. har fortfarande en stor slant i plånboken som jag hade tänkt skämma bort mig själv med faktiskt.

snart börjar idol och jag hoppas robin visar var skåpet ska stå!! han är grymmast, that's it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela