maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

INSTAGRAM

Publicerad 2011-12-20 19:22:37 i Allmänt,

idag är första dagen på länge som jag inte har behövt göra någon läxa efter skolan! har trots allt en, men jag tycker jag förtjänar lite ledighet nu. det är tjejkväll in tha house då pappa är ute på leverans och då gör vi inget annat än ser film! imorgon blir en kort skoldag då har vi gått sista skoldagen för detta året, för denna terminen.

jag gjorde ett vågat försök igår och bytade tema helt och hållet på bloggen. headern är riktigt liten haha, och jag hade velat ha bloggen lite bredare. men jag är ingen mästare när det gäller sånt så vi får se hur det blir med de. och innan jag glömmer det, Följ gärna mig på Instagram så följer jag er också :) , ochmadde heter jag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela