maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I'mma be under the mistletoe

Publicerad 2011-12-16 17:18:37 i Allmänt,

så mycket julkänslor det är runt omkring oss just nu! här är iallafall julkänslor så det spricker om det.. julgranen har börjat pyntas med julklappar också, alldeles för många faktiskt! och i ett av paketen ligger min älskling som jag vill ha nuu! tycker bara det är riktigt synd att det inte har kommit någon snö än..

lovisa kommer snart hit, vi får väll se vad vi ska hitta på! vi ska iallafall bara vara här hemma och ta det lugnt, kanske kolla film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela