maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

homeparty

Publicerad 2011-12-03 12:36:34 i Allmänt,

ska egentligen börja göra mig i ordning nu men jag tänkte vara lite gullig och slänga in ett inlägg nu. mamma ska ha homeparty här idag, då det kommer hit någon som säljer lite inrednings saker, så jag och josse hade tänkt vara med lite och lyssna vad de har att säga. inte för att jag ska köpa något eller så haha. det får mamma sköta och isåfall handla något till mig om det finns något fint till rummet.

idag blir det bio med två klasskompisar, kommar bli awesome! vi ska se Real Steel som börjar 21:00. kommer bli riktigt skoj, men nu måste jag fixa mig eftersom gästerna kommer kl 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela