maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

glittriga pumps

Publicerad 2011-12-02 21:05:00 i Allmänt,

nu kollar jag idol, och jag håller tummarna för mina favoriter Moa och Robin. och som vi tjejer vet så kan vi göra två saker samtidigt, så jag kikar rundor för de perfekta skorna till nyår. eller perfekta till ett bra pris haha ;) tänkte köra på ett par glittriga, men vet inte om de ska vara silvriga eller svarta. ni får jättegärna hjälpa mig, och jag ska även slänga upp en bild på min klänning eftersom den kom igår. supersnygg är den!

men nu ska jag kolla vidare på idol, och som sagt. hjälp mig gärna, svarta eller silvriga till en vit och svart klänning? :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-04 20:27:22

Jag hade nog tagit svarta om det är en vit/svart klänning, och silvriga om den varit helsvart! :DD

dösnygga båda två dock!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-28 00:31:37

Var köpte du dom ? :)

Postat av: Anonym:)

Publicerad 2013-11-12 20:33:38

Varifrån köpte du skorna??:o
Sjuuuuukt snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela