maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fina tjejer

Publicerad 2011-12-11 22:36:02 i Allmänt,

såg nyss en film som heter 21 som var rätt bra. känns som det blir för invecklat att berätta vad den handla om så ni får helt enkelt se trailern eller filmen själva. inte den bästa jag har sett, men jag rekomenderar den! ska snart ta och sova, är rätt trött faktiskt. just denna veckan är som sagt väldigt jobbig, så ska bli skönt med lite ledighet efteråt.

bild i repris. denna dagen väcker också många minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela