maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

film tips!

Publicerad 2011-12-11 17:17:38 i Allmänt,

filmen vi såg igår hette Something Borrowed och den handlar om två bästa vänner, där hon ena är kär i sin bästa väns kille. en blandning av romantik och komedi. tycker ni ska se den! riktigt bra var den. rekomenderar er också att se Reel Steal som jag såg på bio för inte så längesen, en grym film som jag gärna hade sett igen! handlar lite om robotar som fightas, dock är den riktiga människor som är huvudpersonerna. den går fortfarande bara på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela