maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ellen degeneres

Publicerad 2011-12-01 17:56:31 i Allmänt,

nu har jag pluggat klart för idag. även om det finns en del saker jag hade kunnat göra till nästa vecka, så har jag bestämt mig för att göra det någon annan dag. är såå trött! min dator dör snart så jag säger några snabba saker här och nuu.. beställde en klänning från nelly för några dagar sedan och den har kommit nu, ska prova den nu. josse beställde också så det ska bli spännande att se om de passar och om de är så snygga som de såg ut!

bjuder på ett klipp med ellen degeneres, hon är bara för bra! vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela