maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

egen hårvård

Publicerad 2011-12-14 21:58:50 i Allmänt,

har varit en bra dag idag faktiskt. vi skrev ett prov som gick så snabbt att jag knappt hann blinka, det gick även superbra! sen hade vi egen hårvård hela dagen och då tonade vi mikaelas hår och sen fick jag en inpackning. så nu mår mitt hår super! trots att man schamponerar, fönar, plattar och allt vad det är så är håret supermjukt efteråt. det är det inte precis hemma efter jag fönat och hållt på..

kollade igenom lite malta bilder, eller alla för att vara exakt. och guud vad jag saknar det! vill tillbaks nuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela