maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dålig dag

Publicerad 2011-12-05 21:04:02 i Allmänt,

var det fredagen den 13 idag? fast nä det kan det ju inte vara, men dock kändes det som de.. och jag tänkte dela med mig om vad som hände, är ni beredda?

jag och olivia skulle ta tåget 10.22 men det kom istället 10.40. sen på tåget så bestämde vi att vi skulle ta bussen till skolan 11.13, men så kör tåget förbi stångby där det egentligen skulle stannat. så det fick stanna och köra tillbaka. vi missade då bussen så vi fick ta en senare som gick 11.24 och så började vi halv. bussen var lite försenad så vi var väldigt stressade. när vi sen sitter på bussen så glömmer vi trycka på stopp så den kör förbi skolan haha. som tur var så fanns det en busshållsplats ganska nära. så vi vänta på nästa buss och kom till slut till skolan. fan vilken dag.. och simmning på gympan och så var man tvungen att blöta håret, så fick åka hem med blött hår haha! hur har er dag varit? inte som min hoppas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela