maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dagens klipp

Publicerad 2011-12-12 16:20:31 i Allmänt,

idag har jag bara tagit det lugnt. jag mådde inte så bra imorse så jag stannade hemma idag! pluggade rätt mycket innan så hade inte tänkt göra så mycket resten av kvällen. ska dock kolla julkalendern nu, har missat gårdagens och dagens avsnitt. som de flesta vet så är det lussevaka idag, någon av er som ska dit? själv orkar jag inte och jag känner att jag måste vara pigg och så till imorgon för det är en rätt viktig skoldag. fast den största anledningen till att jag inte sticker dit är för jag helt enkelt inte är taggad för fem öre!

nu ska jag kolla julkalendern, under tiden kan ni få se på dessa två klippen. dog bokstavligen när jag såg dem. fyfan vad kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela