maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

countdown

Publicerad 2011-12-18 12:35:30 i Allmänt,

mysiga söndag! idag består min söndag av att baka lussebullar, plugga och sedan avsluta dagen med vår traditionella filmkväll. det snöade i några sekunder innan, jag hoppas verkligen det kommer mer under dagen! jag ska ta och duscha snart och sätta i inpackning i håret. försöker att göra så lite med håret som möjligt faktiskt för att det ska må bra och växa. eftersom det är rätt tunt så blir det lätt slitet. men med många inpackningar, undvika plattången så mycket som möjligt, och ha värmeskydd ifall det skulle behövas. så borde det göra susen!

gillar att det bara är våra julklappar under granen, längtar till julafton då det kommer fyllas med flera från våra nära och kära hihi! 6 dagar kvar bara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela