maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

a year ago

Publicerad 2011-12-31 14:48:07 i Allmänt,

nu har jag städat, duschat, haft inpackning, målat naglarna osv. har även lagt fram mina kläder så det mesta är fixat. kollar på en film nu, den är faktiskt väldigt bra. den heter Freedom writes och går på 4an för er som vill se. jag kollar också tillbaka på gamla bilder, för exakt ett år sedan satt vi på en restaurang i orlando och skulle sen vidare till downtown Disney.



Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-12-31 14:55:23

Guuud vad vi älskar er!!! Happy New year. Kramis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela