maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

true talent

Publicerad 2011-08-28 13:31:33 i Allmänt,



true talent går i repris på tvn just nu. jag och josse glor på det även om vi redan sett det. tycker det är roligt att kolla på så vi ger tummen upp till det. idag mår jag inget vidare,  jätte förkyld och ont i halsen. så det får bli en vilodag då jag ska försöka reparera mig till imorgon. bjuder på en ännu en bild ifrån turkiet! massvis med fler bilder kommer då mamma,pappa och amanda kommer hem. dem fick nämligen ta över kameran efter oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela