maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

one piece

Publicerad 2011-08-31 19:31:13 i Allmänt,

one piece - måste inskaffas! dock inte denna färgen eller så.

dålig uppdatering, ber om ursäkt för det. men börjar man 8 och slutar vid 4 så är man ganska så slut efteråt. men idag har varit en rolig dag. vi schamponera varandra sista lektionen, sen styla vi varandras hår. dock hann vi inte styla så mycket för vi var tre stycken som gjorde på varandra. medans alla andra bara var två och två. men jag fick det plattat och en snygg rosa slinga. haha, dock en som går bort i duschen!

drog in på nova igår med olivia, vi provade vars en one piece, så mysiga! den var dock alldeles för stor.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-01 15:14:57

vilken butik?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela